2011-05-02

I wish I could bottle it up and breathe it back like valium


[När jag blir stor ska jag ha ett körsbärsträd i min trädgård. Ett rosa.]

Jag blev telefonintervjuad av Glimåkra idag. Det kändes så verkligt då, så nära. Nu virvlar bibelskoletankar och drömmar runt i mig som fjärilar. Positiv nervositet blandat med förväntan. Det jag står mellan mest just nu är Glimåkra med inriktning mission i Östafrika och Götabro med social inriktning. Har redan kommit in på Götabro, men får inte besked från Glimåkra förrän om några veckor. Så fram tills dess blir det att känna efter, be, gå på öppet hus och ringa och ställa frågor. Är övertygad om att Gud kommer leda mig rätt.

Idag har jag jobbat på  Arken. Kommer jobba mellan fyra och fem dagar i veckan hela maj nu. Blir bra! Men imorgon är jag ledig för då ska jag vaccineras inför afrikaresan i sommar. Har inte berättat det här, men jag och min familj ska åka till Burundi med våra vänner som är därifrån och vara borta i tre veckor. Ser fram emot det jättemycket!

5 kommentarer:

  1. Sv: Ja jag såg gruppbilderna, så fina ^^ var ju dock inte med på dem :P höhö. lägger du upp fler bilder sen från kvällen? ;)

    Anytime vännen!! Finns alltid här för en pratstund, en kram eller vad som helst! <3

    SvaraRadera
  2. Hej :) Tror tyvärr inte det. Men jag kan ta med bilder på ett usb till dig om du vill! Är det andra bilder du också vill ha? <3

    SvaraRadera
  3. Vi ska verkligen dit! GALET. Och jag kommer dö när du är borta, bara så att du vet.

    SvaraRadera
  4. Jag älskar verkligen dessa bilderna! Helt underbara, älskar färgen och "fylligheten" eller vad det heter ;D<3

    SvaraRadera
  5. tack Olivis <3 så glad jag blir :)

    du kommer ju inte dö lilli!

    SvaraRadera