2011-05-19

oh how I love to be around





Det är viktigt att vara snäll mot sig själv. Därför har jag unnat mig en massa saker idag:

* sovmorgon
* mitt favoritgodis- stora lakritskritor
* en fett snygg guldig Jesusfisk-pin från Arken (det är risken när man jobbar där, att man handlar alldeles för mycket..)
* vara lite lat på jobbet när det inte fanns så mycket att göra
* skippa cellgruppen eftersom jag var så trött och inte alls kände för det
* köpa godaste latten med smak av vit choklad på Waynes och ta bussen hem istället
* ligga i gräset och inte göra någonting


Är särskilt glad för pinen. Har länge tänkt på att jag vill ha något som visar på att jag är kristen. Både som ett hemligt tecken till andra kristna, och som något som kan väcka frågor hos okristna. Hade jag passat i/gillat halsband hade jag lätt sprungit runt med ett uppståndelsekors om halsen. Men nu gör jag ju inte det och tatuera mig känner jag inte direkt att jag vill, (fast en liten, svart jesusfisk på insidan av vänster handled hade varit fint..). Att jag nu i alla fall har ett litet tecken för Jesus på väskan, det känns bra. Sen hoppas jag ju att det ska märkas på hela mig att jag är kristen ändå.

1 kommentar: