2011-05-27

strawberry swing


Igår var en intensiv, men rolig dag. Det började med att jag vaknade tidigt och tog mig hem till Emelie för frukost. Vi åt godaste toasten och lyssnade på Spotify.

Sen tog jag bussen in till Lund. Där hade Annies grupp sin projektarbetesredovisning om hemlöshet i Skåne och det kunde jag ju inte missa. De var så duktiga! Efteråt gick jag, Veronica och Annie en runda på stan, åt lite lunch och landade till slut i de röda sofforna på Öppet Vardagsrum. Vi spelade Blackout med fina alfabetsbrickor. Jag vann, trots att Veronica kom på smarta saker som "innovativa cirklar" när kategorin var "något fyrkantigt".

Klockan ett var det dags för mig att gå till jobbet och stanna där till stängning. Sen slängde jag i mig lite sallad och stack på afro på Gerdahallen. Måste säga att träning ger med energi än för långa powernaps efter jobbet. Kanske vore en bättre vana.. Kom hem vid nio-tiden, duschade, kollade på kriminalserier på TV sedan var den torsdagen, som nästan alla trodde var en fredag, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar