2012-01-27

and I told you to be patient, and I told you to be fine, and I told you to be balanced, and I told you to be kind


Hej.

Idag är det fredag, igen. Praktiken närmar sig känner jag! Bara tre veckor kvar.

Jag har rosettskjorta på mig, mintgröna naglar och fortfarande träningsvärk. Tränade på gym för första gången i mitt liv i tisdags. Körde bänkpress med Maria och klassens militär, André. Sedan dess har mina muskler känts alldeles mosade. Idag ska jag i alla fall iväg och simma. Hoppas att simning och bastning ska mjuka upp mig och göra det bättre.

I helgen kommer Simon, Johannas bror som jag träffade i Australien, hit. Blir kul! Och på söndag ska jag och Maria dansa "Vid min viljas bro" på en gudstjänst. Blir bra det.

Frid

2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar den låten!! (alltså din rubrik då..) ;-)

    När kommer du hem igen innan praktiken??

    SvaraRadera
    Svar
    1. den är fett med bra! Har den som ringsignal nu :) Jag kommer hem 17 feb på kvällen och åker på morgonen 20 feb! Så det blir en snabbvisit.

      Radera