2012-01-19

I was not magnificent

1. Min rumskompis Lovisa & Linda 2. Utsikt från bussfönstret

Idag har vi varit på utflykt med klassen. Närmare bestämt i Boda Borg i Karlskoga. Det är typ ett stort hus med olika rum med uppgifter i som man ska lösa. Lite Fångarna På Fortet minus insekter och tigrar. Ändå roligt!

Usch, känner mig verkligen inte så bloggpepp för tillfället. Inte blir det bättre i helgen heller. Jag och Hanna ska nämligen följa med Lina hem till Vimmerby. Jättekul! Tar nog inte med datorn, men ska försöka fota mycket och visa er sen.

Nej, nu ska jag gå ner i köket och laga piroger enligt det här receptet. Hoppas det blir gott!

kram

2 kommentarer:

  1. Några som jag känner var till Boda Borg för några dagar sen. :) har aldrig var där.

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Haha, anda meningen du kan med bon iver. Jada.

    SvaraRadera