2012-01-06

jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du

När jag vaknade i morse var det så tyst. Ingen vind som skallrade rutorna. Inget smatter. Jag tassade upp, vinklade persiennen : sol! Efter frukost, som för min del bestod av Ben&Jerry-glass i sängen, tog vi oss till Måryd. 
Mitt har har blivit så långt att jag kan ha ballerina-knut igen! Nostalgi, nästan. Hade tänkt klippa det på lovet, men har inte blivit av. 
Jag fotade lite med mitt close up filter +4. Så bra!
Kolla skärpan på denna på mamma liksom.
Vid Måryd-sjön träffade vi på Camilla, som jag och Annie var barnvakt till när hon var liten, och hennes familj. Mysigt.

-------------------------------------------------------------------

Nu har jag precis kommit hem från bio med Louise , Annie och Mirjam. Vi såg Simon och ekarna. Den var verkligen hur bra som helst! Se den. Borde väl snart sova. Ska upp tidigt imorgon och första städa bokhandeln Arken och sen stå i kassan där. Blir min näst sista dag hemma. Känns lite konstigt. Men det ska bli kul att komma tillbaka till Götabro också.

2 kommentarer: