2012-01-25

genom en iphone

Japp, vi tar det igen! Senaste tidens Instagram-bilder.
 Midnattsmässa / Julgran
 Äta Ben&Jerry och läsa lyckan är en sällsam fågel till frukost
 Förra helgens standardfrukost, då jag och Hanna köpt 6 burkar keso / Mys
 Promenad
 Klotter i Elins nacke / Seattlers! Och jag vann.
 Jag och Johanna pimpade kylskåpet / Att överleva en seg skoldag
 Aqvarium och jag hemma hos Lina
Promenad idag efter skolan. Att få skingra tankarna och bara vara tyst i den kalla luften.

Andra höjdpunkter har varit att spela Winnerbäck med Johanna och att bli kramad och uppmuntrad av Linda på kvällsmötet. Men allt är faktiskt ganska bra just nu. Som om världen skimrar lite extra och inte vill sluta.

4 kommentarer:

  1. Fina bilder! Hur gör du för att få dem bredvid varandra? :)

    SvaraRadera
  2. Jag klistrade in dem två och två i paint. Är smidigast. Lägger man dem direkt på bloggen vill de bara hoppa snett. Och tack! :)

    SvaraRadera