2009-10-12

rise, brings hope where it once was forgotten






Idag var jag och Sara och blev fotade i en studio. Ett sådant erbjudande där sminkning och fotografering är gratis men det kostar jättemycket om man ska köpa bilderna. Och självklart kan man inte låta bli att köpa. Jag fick en bild för 350 kronor och sen en bild gratis eftersom jag skrev upp tio stycken på en lista som de kan ringa till. (Så kanske får du ett samtal snart där de undrar om du vill fotas..)

   Jag har hört lite rykten från folk att detta erbjudandet skulle vara dåligt. Oprofisionell sminkning, porriga poser och så vidare men jag tyckte det var riktigt bra. Fotografen var jättesnäll och sa att allt man gjorde var skitsnyggt tills man nästan trodde det själv (vilket man insåg inte riktigt var sant när man fick se alla bilder. ) Men en del blev fina och det var inte helt lätt för mig och Sara att välja vilka vi ville ha. Kolla in saara.blogg.se/2009/october/modell-for-en-dag.html om du vill se vilka Sara köpte.

Väldigt kul upplevelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar