2009-12-06

but the words dont rhyme


Föreställningarna i fredags gick helt underbart! Lite sorligt att det är slut bara. Så kul för JOJ att för en gångs skull dans lite längre tid, samanlagt blev det liksom en och en halv timme ren dans. Håller på att redigera det pappa filmade också så jag kan visa min lärare.
Bilderna är från igår när Louise och Mirjam var här och bakade lussebullar. Tyvärr blev de helt misslyckade. Fick för sig att inte jäsa. Menmen, får baka nya en annan dag. Det var mysigt iallafall med julmusik och glögg,  bara snön som saknades liksom.
Idag skulle jag egentligen varit på en dansworkshop som vi fick biljetter till i skolan. Men, jag har lyckats slarva bort min biljett! Har verkligen letat överallt. Skumt. Det kanske var lika bra, har varit sjukt skönt att bara vara hemma idag. Sova, läsa, redigera på filmen och plugga en massa matte med sötemelie. Imorgon börjar projektveckorna. Fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar