2009-12-18

smash the time

Hum,ja jag är uppe fortfarande. Känns som om jullovet redan är här så jag släpper alla sova-halv-tio-regler. Dessutom börjar jag sent imorgon och sov lite innan när jag egentligen bara skulle ta en micropaus ur skrivandet. Hah, vaknade förvånad jag vet inte hur långt tid senare men bonde söker fru hade iallafall börjat. Och det kan man ju inte missa om man är så cool som jag.

Har varit på bikramyoga idag för andra gången. Första gången, i tisdags, var det jättehemskt. Bara mådde så illa av värmen och kunde inte tänka och tyckte att de var de värsta nittio minutrarna på länge. Men idag var det riktigt skönt! Hade druckit mycket innan, mer än te som förra gången, och koncentrerade mig på att andas. Självklart råkade jag hamna i mitten längst fram brevid yogaproffset herself, hah. Men det gick ju bra så.

Nej, dags för sömn, trots allt.  Julavslutning imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar