2010-09-17

den känsla som du lämnar när du vänder bort din blick

Mmm, skönt. Har eftermiddagssovit sådär som jag älskar. Gick upp sju imorse för att städa på Erikshjälpen, så var helt slut när jag kom hem. Men nu har jag varit vaken ett tag, ätit mammas nybakade bullar. Gott. Har jobbat varje dag denna veckan. Är helt sjukt att jag jobbar mer nu än i somras! Trodde att tiden innan resan skulle bli mycket mer ledig. Blir kanske en ledig helg iallafall, om jag inte måste rycka in och jobba för Ellinor imorgon. (Och lördag är ju lika med OB så då tackar man inte nej. Haha, jobbnörd. Palla.)

Kul att jag inte kommer på något annat att skriva om än jobb. Ohyes, turning in to Reinfeldt. Hum..Och på tal om Reinfelkdt är det ju val på söndag! Tror nästan att jag bestämt mig nu. Jo, det har jag nog. Känns bra.

Ikväll blir det Agape. Roligt, var så längesen jag var där. Och pappa är i Stockholm så jag har bilen hela helgen. Nice. Hade inte varit så kul att cykla till bussen i regnet. Regnar galet mycket hos mig nu! Världen börjar kännas så höstig nu. Sorgligt. Hösten gör mig deppig med allt sitt mörker. Tur att det finns varma länder att resa till, te, tecken och blommig paraplyer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar