2010-09-29

den vackraste stunden i livet var den när du kom

*****

[Bild från Bulgarien]

Senaste tiden har varit så rolig! Jag har bestämt mig för att släppa deppigheten och fylla tiden med fina saker. Har hängt mycket på korridoren. Bakade kladdkaka och spelade spel där hela måndagkvällen. Och igår var det först soppkväll i kyrkan och sen kollade jag, Emelie och Andreas på film. En dag var jag med lillasyster i skolan. Sen fikade vi på Mondo och skrattade en massa. Och så hälsade jag på Manfred och de andra i Street Churcharna i Genarp efter städningen. Vill liksom träfffa alla innan jag åker. Omtvåveckoromtvåveckor! Resten av veckan tänker jag också fylla med fikor och filmkvällar. I helgen kommer dessutom mammas kusin och hennes dotter från Austalien hit! Ser verkligen fram emot det. Hoppas ni mår bra finaste.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar