2010-12-12

so long

Nervositeten bubblar runt i kroppen. Imorgon aker jag! Om tjugofyra timmar sitter jag pa flyget hem. Det ar sa att man skakar lite, kanner sig lite yr. Men det gar sakert bra, det vet jag ju. Och det ska bli sa skont att komma hem anda. Hem till allt som ar fint och hemma och tryggt. Mitt hus, min sang, min mamma, min pappa, min syster, min gata, min kyrka, mina vanner, mitt sprak, mitt land. Allt det dar. Och jag tycker ju om att flyga ocksa, sa det blir nog bra det med.

Jag har haft en bra sista tid har i Sydney. Lite skont att komma tillbaka dar jag borjade, pa nagot vis. Det har blivit lite dans, lite stan, lite Hillsong. Julfest med slaktingarna och utomhusbio. Och snart tar jag, Emelie och Anna oss in till stan for att ata middag med min van Joanna som traffade i borjan av min resa. Det blir ett bra avslut.

Vi ses snart, Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar