2012-12-02

här lever drömmen om det största som en bubblande vulkan

Igår var en riktigt bra lördag. Efter mycket sovande, ätande, vilande, TV-tittande hemma åkte jag och Annie in till stan för att träffa våra barndomsvänner Louise och Ellinor. Ellinor bor och jobbar i Norge nu för tiden så vi har inte setts sedan i somras! Vi gick runt en stund på stan för att sedan landa på Espresso House. Jag valde tomtelatte. Bra val. 

Efter några cafétimmar blev vi hungriga och bestämde oss för att äta sushi. För det är ju så man umgås nu när man är stor, äter och pratar. Typ. Var i alla fall mycket gott och trevligt.
Efteråt skulle Louise hem och Ellinor träffa andra kompisar så jag och Annie gick på bio och såg Breaking Dawn. Och alltså ja, den var bra på det där sättet som Twilight-filmer är bra på.

--------------
Och förlåt kära ni att jag är så dålig på att uppdatera. Bara jobbar så mycket, gör annat och är så fasligt trött. Kanske bättre jag mig snart. Annars får ni tycka om mig ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar