2013-08-19

Frizon tretton

Alltså, föråt att jag inte skrivit något sen jag kom hem. Blir alltid så när jag varit ambitiös och tidsinställt massor tills jag ska åka iväg, då kommer jag helt av mig när jag är hemma igen. I alla fall, varsågoda, bilder från festivalen Frizon!

Mycket matbilder som ni kan se. Men det är ju liksom då när man pausar en stund som det blir tid att fota. Förutom att äta har jag sovit i tält med tältduken i ansiktet, dansat med Emilia i världstältet tills de stängde på bästa frisläppta Marlene&Emilia-vis, diggat med till Adam Tensta, stått längst fram och trollbundits av Tomas Andersson Wij genom trötthetsdimman, natt-fikat med Johanna på Café Sion, gått modevisning för BraBegagnat. Och bäst av allt varit massor med Gud! Lovsjungit, bett, lyssnat på predikan och försökt låta hans totala kärlek mot mig sjuka in ännu mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar