2013-11-07

men sen kom gryningen, jag reste mig, gick ut genom dörren och jag gick genom den tidiga morgonen, den rena, tidiga morgonen

Okej, här kommer senaste tidens mobilbilder. Från slutet av juli och framåt ungefär.
Jag var i Göteborg ett dygn för att kolla in rummet, som jag nu bor i nu då, och träffa vänner
Frizon! / Jag och Elin fikade hemma hos Lisa
Sara och André gifte sig / En midsommarbild från Peru
Malmöfestivalen med Mirjam / Första kvällsmaten som inflyttad i Göteborg! Så nervöst minns jag
Lunch på stan med Linda och Emma / Jag på väg till en sittning med logopedstudenterna
Åkte hem en helg och pluggade på Howarts-liknande bibliotek / Monterade upp en IKEA-soffa hos Rebecka. Så nöjda efteråt!
Seattlers-kväll med Sara, Elin och Sebbe
Bokmässan! / Vi hittade 10-kronorspannband på Liseberg
Kanelbullens dag och vi bakade drömbullar i Elins kök / Liten Marlene
Afternoon Tea på café Fröken Olsson med Sebbe, Alex och Elin
Höstromantik
Taggade på Winnerbäck-konsert! / Nya skivan
Och så ett kollage från Winnerbäck-kvällen. Kan fortfarande känna pirret i magen när jag tänker på den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar