2014-08-22

när jag höll dig höll jag hela världen med

Nästa morgon åkte vi in till Sävsjö för att möta upp Lovisa vid järnvägsstationen.
Vi bestämde oss för att spana i Sävsjö en stund. 
Det bästa vi hittade var en second hand där de sålde ut alla kläder för tio kronor styck! Vi stormade butiken och provade cirka allt. Jag fyndade Levis-jeans, blommig blus och sportshorts. 
 <3<3
När vi utforskat klart köpte vi med oss plastskedar och halvlitersglasspaket i spännande smaker och satte oss i gräset vid en slottsruin.
Solen värmde, vi pratade om politik och gjorde ett test för att se om vi var HSP (highly sensitive person) med hur många frågor som helst. Till sist kom vi fram till att jag och Stina var det men inte Lovisa, Johanna och Rebecka, om jag minns rätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar