2014-08-01

you are such a heavenly view

 I lördags mötte jag upp dessa två fina i Lund.
 Vi gick bort till Esplanaden där det är loppis varje lördag.
Där var massor av bord där folk sålde. Jag fyllde hela tygpåsen med saker för endast hundra kronor totalt. Bland annat en mjuk skjorta och en jeansjacka. I brist på spegel fick det bli foton istället som jag skrattar nervöst på eftersom alla tvunget ska titta nyfiket, särskilt ägaren till kläderna. 
Efter lunch fick kameran stanna i bilen när jag och Mirjam åkte vidare till Malmö för att bada och sola. Sen mötte vi upp Louise och spelade carcasone i en park tills det var dags för utomhusbio. Vi köpte med oss chips, cocacola och jordgubbar och slog oss ner på filtar i sommarkvällsluften. Det var filmen "Vi är bäst!" av Lukas Modysson som visades. Väldigt bra och fin (även om jag var dödskissnödig sista 20 minuterna och inte kunde tänka annat). Kanske att bästa sättet att avnjuta en film på är med sommarljud, ljummen luft och skrattade människor runt omkring.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar