2015-07-16

Tågluff, tredje dagen i Cinque Terre

Sista dagen i Cinque Terre tog vi tåget till byn bredvid oss och gick en vandringsled tillbaka till vår by under allsång. 
Sen delade vi upp oss och jag, Lina och Johanna H tog tåget för att utforska Florens.
Så fort vi kom dit började jag dock må illa. Kom på i efterhand att jag antagligen druckit dåligt vatten i en liten stad där vi bytt tåg tidigare. (Tips: drick inte vatten från random vattenfontäner på stan när du är utomlands.)
 Men men, jag försökte hålla modet uppe.
Florens var fint, men lite snobbigt.

Ganska snart efter den här bilden bröt det som kanske var vattenförgiftning ut på riktigt. Typiskt att det var precis innan vi skulle åka nattåg till Slovenien. Men jag klarade mig dit levande i alla fall.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar