2010-10-26

cause I'll sing for you

Hej.
Jag ar ute pa landet nu, hos Ingrid och Gary och datorn har ar laaangsaam! Verkligen extrem. Sa det blir nog ingen bloggning, skype eller facebook har. Har tagit en massa fina bilder, men ni far halla er nagra dagar nar jag kommer in till stan igen. Men egentligen ar ju detta bra, att jag inte anvander kvallarna till datorn utan till andra, fore it-revolutionistiska aktiviteter.
Har ar verkligen otroligt vackert! Roda, gnistrande papegojor i traden, grona blad, blommor. Jag var ute pa en cykelrunda innan i eftermiddagssolen. Stannade ibland for att fota eller skriva. Sa lyxigt, att bara ha en massa tid. Pa dagen var jag och Ingrid i stan och kollade och at varldens godaste kycklingsallad. Wow pa den allta! Sa skont har ocksa att jag har ett eget rum. Med en skon sang med fluffiga tacken och kuddar med rospaslakan. Jag njuter verkligen har. Vilar, laser, skriver, fotar och dricker te i lugnet. Som honung for sjalen typ.
hoppas ni mar bra och klarar er utan mig nagra dagar
karlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar