2010-10-14

If grace is an ocean we are all sinking

Emelie foljde med mig till Lund pa morgonen, at frukost med mig pa mormors och kramades massa. Sen kom Andreas ocksa och vinkade hejda.

Kastrup

Nar vi flog over Thailand! Fantastiskt.

Hej! Jag ar har nu! Sa coolt. Allt kanns lite upp och ner. Har ar det var och klockan ar tjugo i elva pa kvallen. I Sverige ar klockan tjugo i tva pa eftermiddagen och det ar host. Jag kom hit imorse efter en massa tid pa flygplan. Nar vi mellanlandade i Bangkok var flyget forsenat cirka nio timmar sa vi fick aka till ett hotell och vila lite. Men det var lugnt. Jag var sjukt trott nar jag kom hit ocksa. Lade mig for att vila lite typ vid tio-tiden och kom upp ur sangen igen vid halv sex pa kvallen! Sa bra gick det med att bli av med jetlaggen! Hah. Just nu bor jag hos mammas kusin Annes familj som bor cirka en timme utanfor Sydney. De ar snalla, jag trivs. Maste bara fa vila lite och vanda allt ratt. Imorgon ska jag nog mest ta det lugnt, ga en fotorunda, bada i poolen kanske. Waa, har redan borjat tanka pa engelska! Forvirrande.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar