2010-10-16

S Y D N E Y

Hej. Det har gatt nagra dagar sedan jag kom hit nu. Blasiga kalla dagar, faktiskt. Med lite regn och lite mulet sa man kanner sig precis som hemma. Och sa har man akt over halva varlden for att..hah. Nej, men det ar lugnt, solen kommer.

Idag var jag, mina tva nastkusiner Annika och Linnea och deras kompis Hannah i Sydney. Vi gick en riktig turistrunda och kollade in operahuset och gick over habour bridge. Mysigt, men ja, otroligt blasigt!

Nu pa kvallen har min mammas aldsta kusin Karin och hennes man varit har pa middag. De var jattetrevliga! Ska bo hos dem sen ett tag, och de bor nara centrum sa det ar nice. Har kollat upp en bra dansskola dar jag kan ta lektioner da! Langtar. Har inte dansat pa hur lange som helst. Nej, ska sova nu. Imorgon blir det kyrkan med familjen. Kul.

pusspusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar