2010-10-24

your love will never fail

Igar var jag, Anne, Linnea och Annika i en park med Australienska djur. Haftigt! Kul att bara ga runt och kolla, mata de overmatade kangrurna, klappa koalor, halla en orm (!), och se alla vackra faglar. Har ni markt hur manga fagelbilder jag lagger in pa bloggen? Hela tiden typ.

Ahah, och den vackraste fageln av alla var en pafagel som var albino! Sa den var helt snovit. Fick ingen bra bild dock. Nar den hade fjadrarna uppfallda var den langt borta och nar den kom narmre fallde den ihop sig igen. Hum.

Efter lite solning vi poolen akte vi pa high tea hemma hos nagon i deras kyrka. Visste inte ens vad high tea var innan, men det ar defenitivt min nya grej! Typ gullig dukning, kakfat med massa minisnittar av allt. Minicupcakes, minibrownies, minimackor..Och sa en massa olika tesorter till det! Bast.

Ja, och sen igarkvall stack jag till Manly med Bonnie och Joanna. Vi var pa nagon bar och traffade bland annat han med hatten som delade ut hamburgare! Random. Och sa blev det lite dans ocksa innan jag kom hem vid halv tre tiden. Kul, men ja, jag blir lite ledsen bara, av att se hur folk forsoker fylla sig med alkohol. Tomheten i det.

Efter cirka fem timmars somn har jag idag varit i kyrkan. Sen var det massa ungdomar har och vi at lunch och hade bibelstudium. Kanner mig dock ganska off nu, sa nu blir det nog lite vila for mig. Och sen kanske kolla igen mina missade "bonde soker fru"-avsnitt, bara for att jag ar sa sjukt cool.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar