2010-10-22

words cant bring you down

Ahh, varfor sover jag inte? Jag borde sova, sova! Jo for att jag ar blogge! Haha. Har forsokt komma ifatt den senaste tidens handelser har pa bloggen. Och det ar ganska mycket som hander nu. Jag njuter av livet i Sydney, dansar, traffar nya vanner, shoppar, fotar, skriver. Aven nar det varit jobbigt ibland angrar jag inte for en sekund att jag akte hit. Det kanns sa bra bara, att vara jag, pa en ny plats. Ja, jag tankte pa det har om dagen. Man kan vara en som vagar om man vill. Man kan faktiskt det. Man kan vara precis sa cool som man skulle vilja vara. Det ar sorgligt egentligen att det som stoppar oss mest har i livet ar vara egna hjarnor.

Ucsh..familjens katt hoppade in genom mitt fonster. Tror inte den far vara inne. Borde gora nagot at det kanner jag.. Och borde definitivt sova, trots allt.

Godnatt sotaste. Ni ar bast, vet ni val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar