2011-12-31

augusti 2011

Augusti inleddes Augustis bästa grej ; kräftskiva.


Sen blev det en annan fin tradition : min och Emelies sommardag i Köpenhamn.


En varm dag badade jag i Dalby Stenbrott med fina vänner

Och en annan dag hälsade jag och Emelie på Jonas i Genarp  och var sedan på Saras tjugoårsfest.


En natt dansade jag, Mirjam, Louise och Gabriel på Mejeriet

Och avslutade med cheeseburgare såklart

Det blev den 10 augusti och vi begav oss iväg till bästa festivalen, Frizon! Några dagar av bra musik, frysande, fina vänner och Gud.


När vi kommit hem igen var jag och Annie med Camilla och Lucia en kväll och åt tacos och spelade Wii Dance, som jag för övrigt var sämst på.

En eftermiddag fikade jag med min Sara

Sen satte Malmöfestivalen igång med alla sina bra gratiskonserter och sin goda mat.



Den 27 augusti var kvällen innan jag skulle börja Götabro. Jag skrev såhär på bloggen:

"Allt är på helspänn. Kittlar, känns, bränns. Något nytt ska födas. Imorgon vaknar jag och kliver rätt in i något som bara Gud vet hur det slutar.

Jag har kramats hejdå hundra gånger. Till och med gråtit lite. Packat. Funderat. Längtat, förfasats, längtat igen. Och nu vill jag bara iväg. Är redo.

Jag måste få leva det nu. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar