2011-12-25

heaven is in sight


Hej! Trött tjej ligger i soffan. Har verkligen kommit in i någon slags jul-lathet. Det mest avancerade jag gjort på fyra dagar är liksom att åka in till stan och fika. Annars har jag mest sovit, ätit, läst, pusslat och varit med familjen. Välbehövligt ändå efter en intensiv termin med mycket nya tankar, känslor och människor. Idag har jag varit på något som kallades "julgemenskap" i kyrkan. Det var typ som det lät: fika och människor med en liten julig touch. Trevligt!

Har förresten precis beställt hem två close-up filter från www.tvspelsweb.se. Tänkte egentligen köpa ett nytt objektiv till kameran men när jag googlade runt verkade detta vara ett bra och mycket billigare alternativ. Man skruvar bara på close-up filtret på linsen så går det att ta skarpa bilder riktigt nära. Och jag älskar att ta bilder riktigt nära. Får visa mer sen när filtrena kommit hem till mig. Vilket är snart hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar