2011-12-27

skinny love


Hej. Sitter på rummet med musik och ljus efter en hektiskt dag på mellandagsrean med syster. Bilderna är tagna med min nya lilla kompaktkamera som jag köpte på Mediamarkts rea igår. Tänkte att det kan vara bra att ha en liten, inte lika värdefull kamera att komplettera systemkameran med. Speciellt nu när jag ska till Indien. Är så imponerad över hur liten en kamera kan vara. Den får liksom plats i handväskan! Är ju van att släpa runt på systemkameran vart jag än går. Bilderna blev inte såhär direkt i kameran. Har lagt på filtret 1960's i www.picnik.com. Supertips på en bra gratis-sida om man vill redigera bilder!

Nej, borde väl gå och lägga mig nu. Fick sms när jag var på väg hem från Malmö om jag kunde jobba på Erikshjälpen. Så det blir upp tidigt imorgon! Men ska bli kul också. Gillar att jobba. Och kan ju vara bra för ekonomin också, efter dagens och gårdagens spenderande.

1 kommentar:

  1. Åh, mys med mellandagsrea o din syster! ;-)
    skinny love förresten, SÅ bra låt!!

    SvaraRadera