2009-11-29

dont hate on me

En riktigt gammal semesterbild, bara för att jag gillar att redigera gamla semesterbilder, eller något. Det är också denna bilder Annie dör lite varje gång hon ser för att hon tycker att jag är så söt, hum..

Helgen har varit bra trots att jag trodde att jag skulle slås ut av allt jag lovat att göra. Framör allt när Mirjam/Helena inte hämtade mina böcker och ateckningar till mig i fredags som jag behöver till provet imorgon. Men det löste sig. Hade dansdag och övningskörde sen in till Malmö och hämtade dem. Pluggade en massa Judendom och spenderade sen kvällen hos Emelie med film, brasa och varma mackor. Fint.

Denna dagen har bestått av Arken-städning, nya jeansleggins,  adventsgudstjänst, middag med Mattssons och julskyltning. En bra dag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar