2010-10-30

du ser för bra ut i svart,svart lugg och blå anorak

Idag ar en sadan dag da jag bara velat gomma mig bakom solglasogonen och forsvinna litegrand. Vara osynlig. Har i alla fall varit och dansat. Tva lektioner i rad! Forst lyrical, om var jatteharligt, och sen jazz som var helt okej. Sen vandrade jag runt lite i stan. Tog farjan ut till Manly och at nagon acklig sushi bara for att jag inte hittade battre. Akte tillbaka, kopte en mochafrappuccino pa Starbacks och begav mig hem. Kvallen har agnats at kanske svindyra telefonsamtal till Sverige bara for att Skype inte fungerar pa den har datorn. Det ar darfor man har med en egen dator! Hade faktiskt varit skont..menmen. Hoppas bara inte att samtalet gar jamt ut med att kopa en dator. Hehe. Har fatt mail fran mamma att tre minuters samtal pa flygplatsen i Bangkok kostade 89 kronor. Sjukt. Usch, blir lite nervos, men det ska i alla fall vara billigare att ringa mellan hemtelefoner.

Imorgon ska jag med Ingrids dotter och hennes man till deras kyrka och sen vara med dem resten av dagen. Antagligen bada pa Bondi Beach eftersom de bor precis i narheten. Blir kul. Hoppas ni mar bra!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar