2010-10-29

Im so blogging this!

Sa, lite bilder fran vad jag har haft for mig senaste veckan! Akte ut till Ingrid och Gary pa landet, utanfor Sydney, i mandags. Har haft en jattemysig tid dar! Dar de bor ar det lite kallare vilket resulterar i en massa fina blommor och grona trad. 

I mandags tog jag det mest lugnt, badade i badkaret och myste. Dagen efter skulle Ingrid in till Bowral, deras narmsta, lite storre stad, sa jag hangde med och kollade i affarerna. Efter en liten sovstund i mitt rum med varldens mjukaste sang, stack jag ut pa en cykelrunda. Perfekt eftermiddagssolljus sa jag tog en del foton och satt och skrev lite.

Pa onsdagen var jag och Ingrid ute pa en bilrunda. Kollade in nagra vattenfall, akte ut till havet och at god lunch i solen. Pa kvallen tog de mig ut for att se vilddjuren! Vi akte runt ute pa angar och bland trad med en stor bil och en lampa for att se i morkret. Gary brukar jaga annars, men eftersom inte jag ville skjuta sa akte vi bara ut och kollade.Fick se bade wombats, en massa kangrur, ravar, radjur och lite kaniner.Tufft.

Igar var det regn sa jag och Ingrid hyrde en massa filmer och spenderade dagen i soffan. Och idag har vi varit pa lite bush-walking och sen akte jag hit. Bor nu hos Karin och Ray ganska centralt, sa nu blir det lite stadsliv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar