2011-01-11

hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd?

Bilder från idag när Annie satt och läste sin konstiga bok för mig och jag klistrade in bilder i Australienalbumet. Fick albumet av Sara, Emelie och Olivia i avskedspresent. Nu har jag fyllt det med bilder från pärm till pärm beställda hos www.snapfish.se/snapfishse/welcome. Så fint. Kanske kommer bättre bilder på det imorgon. Vem vet?
Idag har jag ävet fått reda på att det inte var öroninflammation utan bara tryck i öronen. Så inget penicillin. Behöver bara blåsa sådär, men handen för nästan, som man gör när man flyger och får lock för öronen. Mycket bättre!
Nu ikväll har jag och Annie kollat på en fransk film som var ganska bra. Först hade vi dansk text innan vi fattade hur man tog bort det. Flummigt! Kände bara för att berätta det.
Godnatt
Och, förresten, en sak till, Anna och Emelie har äntligen uppdaterat sin Australienblogg. In och läs med er! australiaherewecome.tumblr.com/ "Under varje sten hittar man en liten svensk, jamen hallåja!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar