2011-04-09

jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Jag gick upp vid sju och tog mig i till Lund. Allt vårljus gjorde det till en ganska fin upplevelse trots allt.





Träffade Sara på agape som var såhär snygg.


Efter två timmars bakande, stekande, äggkokande, hackande, och massa annat fix var brunchen äntligen klar och folket kom. Så gott det var! Särskilt amerikanska pannkakor med nutella, grädde, banan och bär.




Solen sken så vi gick vidare till stadsparken och lekte lekar och spelade volleyboll.




När jag kom hem blev det vila i gräset med sol i ansiktet och grilldoft från grannträdgården. Sen dess har jag inte gjort så mycket mer än att gå en promenad med mamma och köpa favoritgodis. Försöker ta det lite lugnt för att bli av med mitt halsont. Har haft ont i halsen i två veckor nu! Börjar bli lite segt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar