2011-05-15

if she'd had wings she would fly away

Jag har haft så mycket att göra senaste tiden. Ordnat överraskningsfest till en bästa vän som till slut kom hem. Och så varit med henne och varit med henne lite till. Och varit ute till sent och värmt frusna själar med kaffe och seende ögon. För att sedan gå upp nästa morgon och fylla på hyllor med pocketböcker och leta efter biblar på latin som heter biblia sanctus någonting. Men den hittade vi nog aldrig.

Gå på födelsedagspicknick-ar lite för trött, men man hade ju köpt present och allt. Åka hem, sova i en och en halv timme. Vakna, äta en macka och kolla på Eurovision med en makalöst bra syster. Som inte alls förstod att Sverige skulle få en tolva när han sa "to the most popular guy..". Imorgon är jag ledig. Då ska jag och Emelie klippa våra hår jättekorta. För vi tycker båda att den andra skulle passa i kort hår fast ingen annan tycker det. Så vi får ju se hur jag ser ut i morgon kväll. Kanske vågar jag, kanske vågar jag inte.

3 kommentarer:

  1. Ska ni klippa er..? Hur kort? Spännande... :)
    Kram Lucia <3

    SvaraRadera
  2. vi klippte ganska kort! Du får se nästa gång vi ses <3

    och lilli, vi vågade! :D

    SvaraRadera