2011-05-26

jag köper vatten på flaska och hon älskar inte dig


Oj, hade helt glömt att jag tänkt blogga innan jag gick och lade mig. Det var ju därför jag lämnat datorn på med två vitsippe-bilder uppladdade innan jag och Emelie gav oss ut på kvällspromenad. Tänkte inte att det skulle bli så sent. Men det kanske jag kunde räknat ut. Det brukar bli sent. När man hamnar hos henne med te och choklad och tusen ord. Det är något speciellt med att prata sena nätter.

Livet går bra nu förresten. Får inte glömma att uppskatta det. Att jag är lycklig. Nöjd. Inte oroar mig. Att min djupaste känsla är en frid.

Tror mycket att det ligger i att jag har ett mål. Att det känns rätt att hamna där jag kommer hamna i höst. Men också att jag trivs just nu. Med att jobba, träffa vänner, vara jag. Och att jag har Gud såklart. Det är ju grunden.

sov så gott nu, om ni inte redan gör det.

3 kommentarer:

  1. Vitsippor!! Jag tycker vädligt mycket om Vitsippor!:)

    jag tycker att du har en fin blogg!!
    Gud välsingar dig!

    SvaraRadera
  2. JA, åh. Nattsamtal är verkligen speciella.

    SvaraRadera
  3. jag med! så fint när de täcker hela marken :) och tack så mycket!

    SvaraRadera