2011-06-13

äventyr

Imorgon. Imorgon ringer klockan tidigt så jag borde sova nu. Och sen ska jag åka/köra bil hela dagen till Stockholm. Klockan sex på kvällen går flygplanet, till Afrika. Till Burundi, ett att världens fattigaste länder. Vi blir borta i tre veckor. Jag, mamma, pappa, Annie. John, Jeanne, deras barn Amanda och Danny som kommer från Burundi och är där för att hälsa på släktingar. Och så Birgitta, en kompis till familjen som var barnvakt till mig när jag var liten. Blir nog ett bra gäng. Om jag trillar in på något internetcafé får ni säker någon liten uppdatering, men kan inte lova för mycket. Sen blir det Stockholm en vecka med min kusin Emelies bröllop innan jag och Skåne möts igen.

Ta hand om er nu. Var glada och kom ihåg att ni är bra, precis som ni är.

puss

1 kommentar:

  1. Men vad roligt! Du få ha en trevlig resa i Afrika! skulle vara roligt om du berättar hur du har det i Afrika sen :) men få se om du har tid så.visa gärna bilder från resan när du kommer hem :D

    kram

    SvaraRadera