2011-08-19

extra bra torsdagskväll

Igår var jag på taco/mys/filmkväll hemma hos Camilla. 

Camilla är en tjej som jag och Annie varit barnvakter till lite då och då (ett tag minst en gång i veckan) från det att hon var sex år till ungefär elva. Efter det har vi även varit ledare för henne i dansgruppen JOJ. Så hon känns lite som en extralillasyster nu. 

För några år sedan flyttade Lucia in i grannhuset och sedan dess har de varit oskiljaktiga. Henne kan man inte låta bli att älska från första stund. Så kramig och söt är hon. 


 När jag och Annie kom vid halv sju var det framdukat taco. Vi åt och pratade en stund vid ett bord med lila dukning.


Efter maten gick vi ned till soffan och såg en film : Bröllopsduellen. Camillas mamma Eva kom ned med cheesecake och en massa bär. Så gott!

Efter filmen körde vi wii-dance resten av kvällen. Av någon anledning är jag extremt dålig på det, men det var kul ändå.


När klockan nästan var elva gick jag och Annie hem genom ett mörkt Sandby efter en extra bra torsdagskväll.

4 kommentarer:

  1. Så så kul! Bästa torsdagskvällen på länge :)

    SvaraRadera
  2. Ja! Kan inte komma på några starka konkurrenter, men ändå.

    SvaraRadera
  3. Ååh, vad mysigt! Love those girls! <3

    SvaraRadera