2011-09-30

jag är så mycket bättre i fantasin


Hej kompisar. Sitter på golvet med orange höststrumpbyxor i en färg precis mellan ful och fin. I min säng ligger Emelie som jag umgåtts med non-stop senaste tiden. Vi lyssnar på Melissa Horns nya album på Spotify och så.

Snart åker jag och min familj till Stockholm för att gå på kusin Saras bröllop imorgon. Så det blir några timmars bilresa med gott&blandat, den nya dadelchokladen och CD-bok. Fint ändå. Trots att det är lite för soligt för sådant.

På söndag blir jag hemskjutsad till Götabro. För jag tänker faktiskt på det så nu, som mitt hem. Fast det här är ju också hem såklart, hemhem. Känns bra att få komma tillbaka. Har haft det jätteskönt här. Sovit i min säng, gått runt i Lund, skrattat åt konstiga saker med gamla kompisar. Men trots att jag trivs sjukt bra här är det ändå på Götabro jag ska vara det här året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar