2011-11-20

Hej kära ni!

Jag sitter i en lägenhet i centrala Stockholm med tre andra fina tjejer. Lina är och träffar sina kusiner, så det är bara jag, Ida, Rebecka och Johanna just nu. Vi jag precis avnjutit en fantastisk söndagmiddag beståendes av nudlar, mackor med prickig korv, chips och bearnaisesås. Hög klass!

Idag har vi varit på en gustjänst i Korskyrkan och gått en runda på stan. Snart ska vi iväg på ännu en gudstjänst, denna gången i Hillsong.

För er som inte hängt med i svängarna har vi haft några dagars praktik här med alla som går sociala profilen på Götabro. Vi har hjälp till att dela ut mat till hemlsa i St:a Clara Kyrka, varit ute med pannkaskyrkan och besökt lite andra inspirerande församlingar och projekt.

Men nu är det bara vi fem kvar här som ska praktisera i Clara Kyrka.

Kan bara säga att Stockholm levererar än så länge, jag mår bra och ser fram emot veckan!

pusspuss

(eftersom jag bloggar från mobilen kan jag inte ladda upp några bilder. Det får ni se när jag kommit hem)

2 kommentarer: