2012-06-28

Att instagramma

Instagram (mobil-app där man kan redigera och dela bilder) är en bra grej! Här får ni ett fett inlägg med instagram både från Indien och road-tripen som jag inte visat. Enjoy!

Pepp på flyget till India! / Powernap
 Jag min nya kompis / Lisa och Elin i McLeodganj
 Jag och Pontus visar våra charmigaste sidor 
 Elin agerar gympalärare på stranden i Kerala. (Haha, fast det ser mest ut som om hon puttar ner Pontus på bild två..)
Nya vänner på stranden. Så fina!
Häftig himmel från flygplansfönstret
I Kerala köpte Pontus Liverpool-flipflops fast han gillar Arsenal bäst och jag köpte Manchester United fast jag inte alls tittar på fotboll / Elin med maskot
 
Något jag lärde mig i Indien var att Pepsi inte innehåller frukt.. / Fin himmel på väg hem till mitt Skåne efter tre Indien-månader! 

Yes, och nu går vi över till road trip-bilderna. Många är tagna av instagram-prinsessan Esther, några av Lina, nåra av Lovisa och några av Sara

Lina och jag på väg hem till mig efter Götabro-avslutningen, inte superpigga precis
 
Lina och jag på väg till shopping i Malmö / Så åkte vi hem till Estheer!!
Pepp på att ses igen! / Bullfika med Esther och hennes mamma
 
Fika hos Esthers kompis Maria / Kvällsfika med Alex
Godnatt! / Bilden som satte igång ett instagram-krig som gick ut på att ta fula bilder på varandra och lägga upp på instragram. Vi myntade även uttrycket "instagrape", facerapens motsvarighet.
Instagrape-bilder
Taggade i bilen med Linas pappas skiva Raggar-hits
Så kom vi hem till bästa Johanna Hultegård, bakade paj och mådde bra.  
 
Scones hos Amanda / Fika i Jönköping
 
IKEA/ Fika i Jönköping
 
Mys hemms hos Lovisa
 
Så åkte vi till Vimmerby och jag fick vara med min Sara!
 
Studentfest hos Lisa
 
Kvällste på Saras rum
Söndagsfrukost
 Tagga Astrid Lindgrens värld!/ Ny mobilväska?
Hos Nils Karlsson Pyssling / Styltor
Esther och Lina / På Ronja-skådespelet



------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar