2012-06-15

"än klappar hjärtat med friska slag"


Igår tog allra sötaste Elle studenten! Har känt henne hela livet så det kändes riktigt stort att minstingen barndomsgänget tar studenten. I alla fall, vid tre stod på på Spykens skolgård med plakat och grejer att hänga om halsen. Efter ett tag kom huvudpersonen springande, snygg och taggad som få! När Elle hoppat på flaket gick jag och mamma på stan en stund innan vi åkte hem till familjen Mattsson på studentmiddag. Elle ville inte ha någon stor grej så det var bara hennes familj och moster, min familj och hennes pojkvän där. Väldigt mysig middag med sjukt god mat och fin dukning.

Idag ska jag och Emelie göra vår sommartradition : åka till Köpenhamn! Blir hur kul som helst. Har knappt träffat min Emelie alls sedan jag slutade Götabro så det blir perfekt med en heldag tillsammans. Dags att göra sig i ordning!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar