2013-01-20

förhoppningar och regnbågar


Hej, Det var så längesen jag bloggade om nu. Inte om vad som hände då, eller det som ska hända sen. Har därför inte känt mig riktigt närvarande här.

Här ligger jag i sängen med påslakan och örngott i alla möjliga färger och mönster och borde egentligen sova nu. Har blivit alldeles för mogen för att ligga uppe såhär sent på nätterna! Eller något.

Jag mår bra. Just nu är en period då jag mår bra. Det har snöat igen vilket fick vintertillvaron att växla från outhärdlig till högst uthärdlig. Klarblå himmel, minusgrader, sol, snö-knaster under bruna kängor. Jag läser igen, har helt fastnat i innan floden tar oss som jag fick av Louise i julklapp. Mycket beror nog mitt välmående på att jag har en plan för de närmaste åren. Även om det kanske inte alls blir så, så vet jag ju i alla fall hur jag vill att det ska bli just nu. Det är så skönt och lugnande. Och så har jag ju även världens finaste dagisbarn som vinner mitt hjärta mer och mer för var dag.


1 kommentar:

  1. Härligt att du är tillbaka igen! :) Underbara bilder!

    SvaraRadera