2014-03-19

när internet har glömt oss ska jag följa dig ändå

I söndags när Annie skulle tillbaka till skolan i Småland hängde jag med henne för att hälsa på en mycket bra person vid namn Stina. Jag fick se hennes nya lägenhet som inte helt oväntat var stinigt blommig och fin med en massa mysig inredning. 
På måndagen blev det pannkaksfrukost. Vi gjorde dem på ett hasselnötsmjöl som Stina köpt och chokladsås till. Busigt till frukost och sjukt gott.
Så packade vi med datorn och drog till Condeco för wifi. Tyvärr funkade inte wifiet men vi hade redan beställt så vi stannade ändå. Surfade på mobilsurfen och planerade vad vi vill se i Israel. Längtar så sjukt mycket tills vi ska dit! På sistone har jag känt mig extra ressugen. Vandra nya gator med ny doft, kultur, mat, människor. Åh, vill. Nu.
 Och så tog jag en snyggt foto på mig själv också. Kanske ny profilbild på facebook? Eller kanske inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar