2011-08-07

coolare ju senare man somnar

Igår var en dansa-hela-natten natt! Så kul. Vid åtta körde jag och Mirjam hem till Louise för att göra oss ordning. Några timmar senare åkte vi vidare till Mejeriet i Lund där vi även träffade Louises pojkvän Gabriel. Till en början var det inte jättebra musik och nästan ingen på dansgolvet, men efter ett tag kom det igång och blev roligt. 


Vid halv tre ungefär sprang vi till bilen i regnet och åkte sedan i ösregnet (och då menar jag ordentligt med ös) till McDonald's för klassisk nattmat. Cheeseburgare och cola. Gabriel och Louise åkte hem efter ett tag, men jag och Mirjam stannade ännu lite längre och bara pratade. Sedan åkte vi hem till mig och stupade i säng vid halv sex-tiden. För det är ju coolare ju senare man somnar, du vet.

3 kommentarer:

  1. Haha skit också! Ni gick och la er en timme senare än oss ;-) då är inte vi så coola.. men vi pallade oss iaf upp till gudstjänsten ;-) hihi!

    SvaraRadera
  2. Nu är ni FETT coola säger jag bara. (Tänker inte nämna att jag somnade vid typ 11. Okej, nu nämnde jag det)

    SvaraRadera
  3. haha, ja det var duktigt av er :) Men jag vann ändå över er alla! :D

    SvaraRadera