2011-08-05

Får jag gå precis så nära, att min axel stryker vid din arm? Jag vill inte verka jobbig eller så men jag är varm, och du ser kall ut.


Igår, efter lite träning (har varit ute och sprungit två gånger de senaste fem dagarna!) tog jag, Emelie, Mirjam, Louise och Ellinor bilen till Dalby Stenbrott. Där var det soligt, väldig blåsigt och helt okej temperatur på vattnet. 


 Mellan doppen låg vi och chillade och pratade.


Elle läste en bok om Carolina Gynning och åt kex


Louise hade med sig kaffe och hembakade brownies! Så gott!


Framåt kvällen skulle Louise och Ellinor hem och äta. Jag, Mirjam och Emelie stack till ICA istället. Där handlade vi ingredienser och gick sedan hem till Emelie för att baka egen pizza. Det blev en köttfärspizza och en hawaii under mycket prat och musiklyssnade. Inte för att skryta eller så, men wow vilka pizzor!


När vi hade ätit gick vi en lite promenad till Konsum och köpte choklad. Så gjorde vi tranbärste och satt på Emelies rum och pratade fram till midnatt. Jag var sjukt flummig och fick skrattanfall sådär varannan minut. Vet inte om det är det, eller gårdagens situps, men jag har i alla fall en massa träningsverk i magen i dag!

2 kommentarer:

  1. AAAAAH. Nu blir jag avundsjuk på din dag! Älskar att elle åt kex.

    SvaraRadera
  2. haha,det har du rätt att vara! :) Men du blir rike iaf.. Ja, och det var äkta mariekex! Och så hade hon saft med, bäbisfika som hon sa:)

    SvaraRadera