2011-08-24

du gör min dag, varje dag



 Igår träffade jag Ylva i Lund klockan fem. Vi åkte in till Malmö tillsammans med nästa tåg.


 Där gick vi runt ett tag. Kollade i de små stånden och pratade. När klockan började närma sig sju köpte vi mat och gick mot Stora Sydsvenskan-scenen för att kolla på Movits!. Bäst var när både Timbuktu och Promoe helt oväntat kom in på scenen. 


Efter Movits! träffade vi lite folk vi kände. Bland annat Emelie, Anna, Angelica och Therese. Klockan nio var det bästa Tingsek (som kommer från Södra Sandby om någon skulle missat det ;)) på scen. Vi stod längst fram och diggade en massa.


Sen tog vi buss och bil hem. Jag åt lite fil och kollade på ett program om överlevnad i vildmarken med pappa innan jag gick lade mig.

Idag ska jag in till Malmöfestivalen, igen! Denna gången med allra sötaste systern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar