2011-08-07

halo above your head today


Hej. Jag har precis varit inne i stan med Andreas och Mårten, en väldigt trevlig kille som ska hyra Andreas rum till hösten. Vi gick runt och visade Lunds alla guldklimpar (var man köper billigast lösgodis, godast glass och så vidare) för Mårten som snart blir Lundastudent. Sen fikade vi på Graffiti Café där de spelade en gammal James Blunt-skiva som jag lyssnade på jämt under högstadiet. Nostalgi.

Innan min lilla tripp till stan var det enda jag gjorde att sova och äta. Jag och Mirjam sov och sov och blev väckta av min familj vid ett-tiden när de kom hem från kyrkan. Sen åt vi en god söndgmiddag innan jag åkte in till stan och Mirjam hem. Och ja, nu är min långhelg så gott som slut. Men, bara två dagars jobb innan jag åker till Frizon. Taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar