2010-07-17

det som glittrar mest ska falla



Tog lite bilder bara för att visa mina två köp från Erikshjälpen. Ja, jag har lyckats jobba där i nästan fyra veckor och bara köpt för 72 kronor! Bra jobbat. Det största fyndet var kanske de perfekt second-handiga Levi's-jeansshortsen för 37 kronor. Kommer leva i dem resten av sommaren. Och så köpte jag en roman av en av mina favoritförfattare ,Joyce Carol Oates.
Idag har jag "ajjjj-jagdörsåontdetgörattsvälja"-ont i halsen. Har levt på te med megamycket honung och dissat både kubb/chill-kväll och Landskronafestivalen för att vila upp mig. Stackars lilla Bob. Och så ska jag jobba imorgon också. Ackack.
Tänkte avsluta med ett bibelord som ramlade ur biblen på en lapp när jag hade lite framtidsångest innan.
"Herre, skynda att svara mig, jag orkar inte mer. Låt mig var morgon möta din trofasthet, ty jag förtröstar på dig. "
Ps.143:7-8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar