2010-07-16

oh la la

(Bara för att jag alltid tyckt att det är så töntigt med kyssbilder, men för att vi ändå är ganska söta)

Sådär ja. Nu har jag bombat bloggen igen. Ni vet ju hur jag är. Först ingeting alls på några veckor, sedan några sprängfyllda inlägg. Kanske ska försöka blir mer..hum..jämn? Kanske om, jag är tjatig, datorn slutar vara sämst så det blir ett evighetsprojekt att fixa ett inlägg. Men nu är jag på systers dator som faktiskt är snabb. Yes! What a feeling!

Sommaren går och jag har snart jobbat fyra veckor på Erikshjälpen. Ett mycket bra jobb, jag är nöjd. Sextio procent är dessutom ganska lagom så man får lite långhelg ibland och kan ägnas sig åt andra saker. Som picnicar, kyssar och konserter till exempel.

Och nästa vecka, nästa vecka kommer pojken hit och förgyller mitt liv igen.

Och syster är någonstand långt upp i Sverigeland och gräddar pannkakor med mobilen avstängd. Ojojoj. Kika (ja syster ;kika :P) gärna in på pannkakskyrkans blogg och se hur hon har det. sverigetouren.tumblr.com/

Nej, usch vad jag borde sova nu. Borde egentligen ha sovit i någon timme vid det här laget för jag ska upp sju imorgon och känner mig lite halvsjuk. Menmen,

godnatt allra käraste. Sov så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar