2011-10-04

var mig nära


Hej. Det är synd om mig ska ni veta. Riktigt synd. Har feber och halsont och huvudvärk. Fast inte just nu, nu svettas jag bara en massa och fryser. Har tagit en värktablett. Inte så kul att vara liten och ynklig mångamånga mil från mamma. Jag pratade med syster innan. Hon tyckte att jag lät som om jag var typ en centimeter stor. Och ungefär så liten kände jag mig också.

Men mina klasskompisar är också snälla. Kom med pannkakor och saft när jag inte orkade gå till matsalen för att äta där.

Hoppas ni mår bättre än mig.


kram 

4 kommentarer:

  1. krya på dig Marlene :) Hoppas att du blir frisk snart. Jätte fina bilder du har lagt upp.

    Åt du några kanelbullar idag??

    SvaraRadera
  2. Ååå. stackars dig. Det är verkligen inte roligt :( hoppas att du blir bättre :) jag kan be för dig <3

    Kram Lusse

    SvaraRadera
  3. Har aldrig velat krama dig så mycket som då. Du blir säkert frisk snart, du är en tuffing!

    SvaraRadera
  4. tack att ni bryr er! <3

    och e, jag åt faktiskt kanelbulle på morgonen den dagen.

    SvaraRadera