2013-03-16

tjugotvå!

Fredag för en vecka sedan fyllde jag hela tjugotvå år! Så stor, men samtidigt så liten liksom. Hade i vilket fall som helst en mycket trevlig dag. Tänkte nog lite att jag börjar bli för gammal för att uppskatta det där med att fylla år, men uppskattade det verkligen.

Väcktes på morgonen av bästa familjen som kom med sång och paket. Vi åt frukost tillsammans innan jag tog bussen till jobbet. Och där blev jag verkligen firad! Flaggan som vi har när barnen fyller år stod utanför dörren. Jag fick sandkakor, kramar och tulpaner och sång efter maten.

När jag jobbat färdigt åkte jag och familjen till Malmö för att äta på indisk restaurang. Vi köpte in lite olika rätter att dela på, bland annat min Indien-favorit butter chicken.
Men det bästa med hela fylla-årandet är ju nästan alla som hör av sig. Folk man inte pratat med på länge som ringer, sms:ar och skriver på Facebook så man blir helt varm i hjärtat.

1 kommentar:

  1. Åh grattis i efterskott! Jag fyller 22 år i slutet av maj! :)

    SvaraRadera